Pravidla a obchodní podmínky

  1. Jak nakupovat

  2. Zboží zasílám vždy na dobírku. 0-3Kg = 135Kč, 3-10Kg = 165Kč, 10-30Kg = 180Kč
    (zboží zasíláme Českou poštou nebo osobní odběr na adrese Koblov)

    NEPOSÍLÁME ZBOŽÍ NA FAKTURU SE SPLATNOSTÍ - pokud nejsme se zákazníkem takto dohodnuti.

    Nakupování internetovém obchodě Krmiva pro Mazlícky je velmi snadné.
    Zboží je přehledně roztříděno do různých kategorií umístěných v levé části. Po kliknutí na zvolenou kategorii se buď daná kategorie rozbalí do podkategorií nebo se rovnou zobrazí zboží dané kategorie v hlavním okně.

    Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek.

    Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko Koupit , čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Doporučujeme se před nakupováním přihlásit, v případě restartování počítače zůstane již zboží v košíku.

    Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat .

    Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, přejdete tlačítkem Další na obrazovku, kde bude třeba vyplnit kontaktní údaje, způsob platby a dopravy zboží. Po vyplnění všech požadovaných údajů můžete přejít na další stránku, kde máte možnost si svoji objednávku zkontrolovat. V případě, že je vše v pořádku, máte možnost si objednávku vytisknout a kliknutím na tlačítko Další bude závazná objednávka odeslána na naše obchodní oddělení. Jinak máte možnost vrátit se přes tlačítko Zpět a provést případné korekce objednávky. Pokud budete potřebovat některou z položek košíku vymazat, přepište počet kusů na nulu a stiskněte tlačítko Přepočítat . Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu.

  3. Storno objednávky
  4. Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu krmivapromazlicky@seznam.cz , v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 2 hodin řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena - odeslána do 3 pracovních dnů zpět, a to poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem (dle přání zákazníka). Pokud kupující stornuje objednávku později, než ve shora uvedené lhůtě 2 hodin, bude prodávají akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje.

  5. Platební podmínky
  6. Našim zákazníkům nabízíme dva nejrozšířenější způsoby úhrady zboží:
    1. Zboží může být zasláno na dobírku - je zaplaceno při převzetí na Poště nebo kurýrní službou.
    2. Zboží je možno odebrat osobně po dohodě s prodejcem přímo u zákazníka pri osobním odberu.

    V případě zájmu našich zákazníků připravíme rozhraní eBanky pro bezhotovostní platby prostřednictvím internetu.
    Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné - provozovatel obchodu není plátcem DPH.

  7. Vrácení zboží a reklamace
  8. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 7 dnů od jeho doručení. Při zasílání zboží zpět neposílejte balík na dobírku!
    V balíku se zbožím zašlete číslo účtu, kde mají být peníze zaslány. Pokud nemáte účet, přiložte správně vyplněnou složenku, kam mají být peníze doručeny. Peníze budou doručeny nejpozději do 14 dnů od obdržení nepoškozeného zboží v neporušeném obalu. Veškeré vratky zboží přebíráme na České poště nebo depu PPL v asistenci jejich zaměstnců balík otevíráme pro případy otevřeného, použítého nebo poškozeného zboží.
    O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte mailem na adresu krmivapromazlicky@seznam.cz nebo telefonicky 725 653 605. Kontaktní osoba Karla Pekarová.

    Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

    V praxi to znamená všechny ohlávky jsou vyrobené na vaši požadovanou velikost na zakázku zákazníka , nelze vrátit.
  9. Opětovné zaslání zboží
  10. UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět je Vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady. V takovémto přípdě vám naúčtujeme Vámi neuhrazené poštovné a budeme jej vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na náš účet. Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět.

    RÁCENÍ ZBOŽÍ, případně pouze VÝMĚNA (např. velikost) :
    Chcete-li zaslat zboží zpět, zašlete jej spolu s průvodním dopisem, kde uvedete co byste potřebovali s kopií prodejky na adresu prodejny:
    Krmivapromazlicky.cz
    U Nové Šachty 355/33
    Ostrava-Koblov
    711 00

    Rozhodnete-li se zboží vrátit, pak Vám bude z původní ceny zboží odečten expediční poplatek ve výši 100,- kč !!! - viz info na prodejce.
    Vracíte-li zboží zpět, uveďte zda peníze budete chtět zaslat na adresu složenkpou nebo převodním příkazen na váš bankovní účet.
    pozn. s odkazem na paragraf 53 odst. 10 občanského zákoníku 40/1964 sb. ve znění pozdějších předpisů.

  11. Nevyzvednutí zásilky - černá listina
  12. Vzhldeme k rozmáhájícímu se nešvaru nevyzvednutí objednávky, jsme se po dlouhém váhání také rozhodli jako jiné e-shopy, zveřejňovat jména zákazníků, jenž si zboží objednali a nevyzvedli a to v sekci "Černá listina". Pokud si objednáváte zboží na našich stránkách krmivapromazlicky.cz Pro nákup je nutné se zaregistrovat. K tomuto opatření jsme byli nuceni přistoupit z důvodu hromadění se nevyzvednutých zásilek a vzniklé finanční ztrátě za poštovné, která se začíná pohybovat do extrémních částek a zbytečně uloženého zboží na poště a čekajícího na vypršení úložní doby. Pokud se chcete vymlouvat typu, že vám pošťák nenechal oznámení, tak průběžně kontrolujeme stav Vašeho balíku, dle podacího čísla a posíláme Vám informační e-mail o stavu Vašeho balíku - kdy byl odeslán, kdy se jej snažili doručit a kde je uložen.
    Při nepředvídatelné situaci, kdy nebudete schopni balík vybrat nás informujte. Po domluvě lze tuto situaci vyřešit. Zásilky zaplacené předem se nám ještě nikdy nevrátily nazpět.
    Dle §420, §588 obč. zákoníku po Vás můžeme vymáhat náhradu námi vynaložených nákladů, jako je poštovné, fakturace, storno atd. částka pohybující se v rozmezí 300-600Kč. Na danou částku vystavíme fakturu s 10denní splatností a po jejím neuhrazení předáváme dluh smluvní advokátní kanceláři k vymáhání. Poté dochází k několikanásobnému navýšení dlužné částky. Garantueme avizovat zákazníky o nevyzvednuté zásilce jak e-mailem, tak sms.
Pokračovat
Ryhlé hledání
0 produktů